Microinvest Хотел Pro е четвърто поколение софтуерен продукт за управление на хотели, който е най-успешната комбинация от технология съчетана с добри бизнес практики. Програмата дава възможността всеки собственик или мениджър на хотел да моделира по свой начин всички вътрешни процеси, за да предложи бързо, безпроблемно и разнообразно обслужване на своите клиенти.
Управлението на HoReCa бизнесът е фокус за компания Microinvest през последните 20 години. През това време натрупахме огромен опит, успяхме да го систематизираме и да го обърнем във висококачествена технология, която може да бъде използвана от всеки в следните области:
Какво ще Ви предложи Microinvest Хотел Pro?
Интуитивен интерфейс, бързи бутони и препратки, издаване на платежни документи с няколко клика. С помощта на продукта се изгражда цялостната структура на хотела, в която са включени процеси от резервиране на хотелските стаи, хотелски съоръжения и услуги, приемане, обработване, движение и изпращане на гости и мероприятия, плащанията в хотела до управление на домакинството.
Толкова много възможности за Вашия хотел:
Функционалности Microinvest Хотел Pro
Управление на всички обекти (сгради) в една база, без значение къде се намират: Централно работно място и допълнителни такива.
Резервации: Възможност за задаване на период, данни за настаняването (задаване на сграда, тип на стаята, номер на стаята, брой гости), допълнителни данни за издаване на фактура, вид на пакета с използвани услуги. Възможност за предплата на резервацията, управление на клиентската база и съхранение на лични данни
Настаняване: Бърз бутон за настаняване директно от график заетост в текущия ден, за който е обявена резервацията.
Стаи: Възможност за индивидуално изграждане на легловата база (вида на леглото), разпределение по етажи и сгради. Възможност за добавяне на екстри (климатик, телефон, кухня, телевизор и други), снимки на интериор, размер на помещението.
Тип стаи: Най-популярната класификация за типове стаи (единична, двойна, тройна, студио, апартамент и други).
График заетост: С един клик пълна визия на моментното състояние на всяка стая – резервирана, свободна, заета, анулирана резервация. Бърза ориентация в периода на заетост на хотела - дневен, седмичен и месечен график.
Домакинство: Опресняване на статуса на стаята – почистена и непочистена и предоставяне на информация предназначена за служителите, които се грижат за чистота в хотела.
Хотелски удобства и цени на услуги: Опция за добавяне на различни хотелски услуги в зависимост от типа на мястото – басейн, сауна, парна баня, фитнес, салон за красота и други.
Ценови листи: Създаване на ценова листа за всеки сезон, промоционален период или делнична натовареност.
Търговски пакети: Конфигуриране на цени, ценови особености, специални сезони, договори, услуги, намаления за настаняване.
Справки: Богат набор от справки за пристигащи и настанени, натовареност на хотела и други.
Фактуриране: Различни типове плащания, отстъпки за партньори, печат на документи, работа с различни валути (BGN, EUR, USD, RUB).
Ресторант, бар, лоби: Връзка в реално време с търговския софтуер на Microinvest Склад Pro и MicroinvestСклад Pro Light. Начисляване на сметки към стая и възможност за приключване на сметка от Microinvest Хотел Pro.
Периферни устройства: Работа с фискални устройства, устройства за чете на лични документи и други.
Минимална конфигурация: CPU: Pentium IV 1.4GHz, RAM: 1GB, HDD: 40GB.
Съвместимост с Windows 7/8/10 32-bit и 64-bit.