Oбщи условия на договорите за покупко - продажба от
разстояние по смисъла на Закона за защита на потребителите между онлайн магазин
MyTime, регистрирано в
град Монтана от „Неотрейд АС“ ЕООД и адрес на управление гр. Монтана, ул. „Веренишка“,
№ 64А, наричано по-долу за краткост ДОСТАВЧИК, от една страна, и от друга -
лицето, съгласило се с настоящите "Общи условия", наречено по-долу за
краткост ПОТРЕБИТЕЛ, във връзка със заявяването и закупуването на предлаганите
стоки чрез електронен магазин Mytime.bg
Чл.1. Доставчикът предоставя на Потребителя възможност при
съобразяване и спазване на настоящите "Общи условия" да закупува
предлаганите в електронен магазин www.mytime.bg стоки.
Чл.2. Доставчикът публикува на www.mytime.bg:
описание на основните характеристики и изображение на всяка
стока, съгласно посочената от производителя информация;
продажната цена, с включен ДДС, както и тарифа за стойността
на пощенските, куриерските или транспортните разходи, невключени в цената на
стоките, свързани с тяхната доставка;
информация за начините на плащане, доставка и изпълнение на
договора;
правото на Потребителя и условията и начина за упражняването
му да се откаже от договора и условията, при които стоката може да бъде
върната, с изключение на случаите по "Закона за защита на
потребителите";
периода, за който направеното предложение и цена остават в
сила;
минималната продължителност на договора - при договори за
постоянна или периодична доставка на стоки или услуги;
всякаква друга информация, която доставчикът е длъжен,
съгласно българското законодателство, да предостави своевременно на Потребителя
преди закупуването на стоката от Потребителя.
Чл.3. За да получи правото да извършва валидни заявки за
закупуване на предлаганите в www.mytime.bg стоки, Потребителят трябва да попълни електронната
регистрационна форма, намираща се на Интернет адрес: www.mytime.bg При попълване на електронната
форма за регистрация Потребителят е длъжен да предостави изискуемите и верни
данни, както и да ги актуализира в седем дневен срок от тяхната промяна.
Потребителят гарантира, че данните, които предоставя в процеса на регистрация,
са верни, пълни и точни и при промяна на последните, ще ги актуализира
своевременно. В случай, че Потребител предостави неверни данни или не са
отразени настъпили промени в срока по предходната алинея, Доставчикът има право
да прекрати договора като спре незабавно и без предизвестие поддържането и
достъпа на Потребителя до профила му. Преди извършване на изявлението,
Потребителят може свободно да поправя въведената от него информация в
регистрационната форма.
Чл.4. С акта на регистрацията си Потребителят изразява
„онлайн” съгласие с настоящите Общи условия, с което се счита за обвързан с
клаузите им. От момента на обвързване на Потребителя с клаузите на настоящите
Общи условия възниква възможността същият да извършва валидни заявки за
закупуване на стоките предлагани чрез www.mytime.bg
Чл.4.1. С акта на регистрацията си Потребителят дава
съгласие да получава рекламния Бюлетин на онлайн магазин www.mytime.bg
В случай, че Потребителят не желае да получава рекламния
Бюлетин, трябва изрично да информира Доставчика, като изпрати молбата си на
електронна поща office@mytime.bg
Чл.5. Потребителят получава достъп до формата за подаване на
заявки за покупка на предлаганите стоки след като въведе валидни потребителско
име и парола на съответните места в Интернет страницата и натисне виртуалния
бутон "ВХОД". Подаването и извършването на заявка се осъществява чрез
последователното извършване на следните действия: определяне на вида и размера
на стоката и потвърждение на вида и размера на стоката чрез натискане на
виртуален бутон “Купувам”, обозначен срещу съответна стока, последвано от
определяне на количеството на стоката и начина на плащане и потвърждение на
заявката чрез натискане на виртуален бутон “Към касата”, обозначен
непосредствено под виртуалните бутони за количеството на стоката и начина на
плащането и. При извършена заявка електронният магазин www.mytime.bg уведомява Потребителя за
извършената заявка на посочения при регистрацията email адрес. Представител на
магазина предприема действия за осъществяване на контакт с Потребителя с оглед
уточняване времето на доставка на заявената стока. При посочени непълен,
неверен или грешен адрес и/или телефонен номер при подаване на заявката, същата
се счита за невалидна и за Доставчика не възниква задължение за нейното
изпълнение. Заявката поражда действие между страните от момента на
потвърждаване на валидността на заявката от осъществилите контакт Представител
на електронен магазин www.mytime.bg и Потребител, подал и извършил конкретната
заявка, предшествано от потвърждаване от страна на Представител на електронния
магазин на наличността на заявената за покупка стока.
Чл.6. Всички цени са в български левове, с включен ДДС.
Указаните цени на отделните стоки са за съответния брой и не включват разходите
за доставка.
Чл.7. Цената по Чл. 6 и разходите за доставката могат да
бъдат платени само с наложен платеж като Потребителят се задължава да заплати
продажната цена на закупената от него стока и куриерските услуги невключени в
тази цена, свързани с нейната доставка.
Чл.8. Заявената за покупка стока се доставя с подходящи
съобразно вида й опаковка и транспорт на посочения от Потребителя адрес за
доставка в достатъчен според обстоятелствата срок, уговорен между Представител
на електронен магазин Mytime.bg
и Потребителя.
Чл.9. Стоката се предава на адреса за доставка на
Потребителя или на трето лице- представител на Потребителя, което приема и
потвърждава получаването на същата от името на Потребителя. При предаване на
стоката Потребителят или третото лице - представител на Потребителя подписват
придружаващите я документи, служещи като потвърждение за доставката на стоката.
В случай, че Потребителя не бъде намерен в срока за доставка на посочения от
него адрес или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на стоката в този
срок, Доставчикът се освобождава от задължението си да достави заявената стока.
Потребителят може да потвърди желанието си да получи стоката и след изтичане на
срока за доставка, в който не е бил намерен на адреса, като поема всички
разходи по доставката. В този случай започва да тече нов срок за доставка от
момента на потвърждението по предходното изречение.
Чл.10. Доставчикът се задължава: да прехвърли на Потребителя
фактическата власт на закупената стока след получаването от страна на
Доставчика или на негов представител на покупната цена на конкретната стока; да
достави в срок заявената за покупка стока; да полага дължимата грижа за
изпълнение на своите задължения.
Чл.11. Доставчикът има право:
- да поставя електронни препратки към други Интернет
страници и ресурси за продажба на стоки и предоставяне на услуги от трети лица,
включително електронни препратки, сочещи към други уебсайтове и в
потребителския профил; - да изпраща до Потребителя нюзлетър-и (newsletters), за
получаването на които Потребителят се е абонирал; - да събира и използва
информация относно своите потребители, когато същите се регистрират, която може
да включва име, презиме, фамилия, адрес, професия, пол, възрастова група,
телефон, електронен пощенски адрес за кореспонденция и всяка друга информация,
която се предоставя при регистрацията си и всяка друга, която се въвежда или
предоставя при заявяване, получаване или използване на предоставяните от
доставчика услуги, участване в промоции, томболи и състезания, попълване на
анкетни карти, въпросници, формуляри и други, като Доставчикът ще използва
същата при спазване на Закона за защита на личните данни.
ИЗПОЛЗВАНЕ НА БИСКВИТКИ (COOKIES)
Mytime
използва активно така наречените Бисквитки (Cookies), за да събира данни от
посетителите си. Тази информация ни е нужна, за да подобрим предлаганите от нас
услуги и да анализираме статистика от поведението на нашите потребители
използващи Онлайн магазина ни. Така ние можем да подобрим значително нашата
работа и качеството на предлаганите от нас услуги и продукти. При първо
посещение на Онлайн магазина ни, вие имате възможността да се съгласите или
откажете с използването на Бисквитки на вашият броузър. За да се съгласите,
моля кликнете на бутона "Съгласен съм" в изкачащото поле. Можете да
се откажете чрез натискане на бутона "Отказвам" или в управлението на
Вашият профил.
GDPR РЕГЛАМЕНТ
GDPR е нов регламен, който влиза в сила от 25.05.2018
година. Той позволява на гражданите на Европейския съюз (ЕС) да контролират
по-добре своите лични данни. Освен това той модернизира и уеднаквява правилата,
които позволяват на предприятията да намалят бюрокрацията и да се възползват от
увеличаване на доверието на потребителите.
Ние от Mytime
сме предприели нужните действия съгласно Регламент (EС) 2016/679 — защита на
физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното
движение на такива данни. Всички потребители използващи Онлайн магазина ни имат
възможността лесно и бързо да управляват данните и информацията, които оставят
за съхранение на нашият сървър при подаване на поръчка. По всяко време може да
поискате извлечение за това, какви данни се съхраняват при нас за вас и/или
вашият профил.
Ние използваме данните за да обработваме Вашите поръчките и
тяхното изпращане, като гарантираме, че Вашите данни няма да се използват от
трети страни без Вашето съгласие. Ако не желаете Вашите данни да се съхраняват
при нас след получаване на Вашата поръчка, може да изтриете профила си и/или
информацията, която сте оставили при нас по собствено желание. За тази цел
влезте с вашият email и парола, чрез които сте регистрирани в сайта и от
управление на профила направете нужната промяна. Ако изпитвате трудности и не
можете сами да се справите, моля свържете се с нас, за да ви съдействаме.
Подробна информация за GDPR регламента може да научите от
тук https://www.eugdpr.org/
РАЗРЕШАВАНЕ НА СПОРОВЕ
При възникване на спор клиентът/потребителят може да отнесе
спора за разглеждане директно към търговеца, чрез негов сътрудник на посочените
в настоящите Общи условия телефони, e-mail, форма за обратна връзка и адрес за
кореспонденция. В случай на непостигане на съгласие между страните и нерешаване
на спора по този начин, спорът може да се отнесе за разрешаване от компетентния
орган за алтернативно разрешаване на спорове /АРС/, като в този случай
търговецът предоставя на потребителя на хартиен или друг траен носител информация
относно адреса на интернет страницата на съответните органи за АРС, като
посочва дали ще ги използва.
На основание чл. 181н, ал. 1 и ал. 2 от ЗЗП и одобрен от
министъра на икономиката Списък на органите за алтернативно разрешаване на
потребителски спорове, органът за алтернативно разрешаване на спора, в чийто
обхват на дейност попада настоящият магазин за електронна търговия и към който
е поет ангажимент за участие от търговеца е Обща Помирителна комисия към
Комисията за защита на потребителите с адрес: гр. София 1000, пл. „Славейков“ №
4А, тел. 02/9330 517.
За онлайн решаване на спорове може да използвате
електронната платформа на ЕС за онлайн решаване на спорове /платформа за ОРС/,
която предлага на потребителите и търговците в рамките на ЕС възможността да
постигнат извънсъдебно уреждане на споровете, произтичащи от онлайн покупки.
Тази платформа за еднократно въвеждане на жалби е лесен и интерактивен уеб
сайт, който е безплатен и достъпен на всички официални езици на ЕС. Използвайки
платформата за ОРС, потребителят и търговецът могат да намерят съответния орган
за решаване на спора, към който да отнесат спора и който да намери решение на
жалбата им. Платформата за ОРС е достъпна тук: http://ec.europa.eu/odr.
Общите условия могат да бъдат променяни едностранно от
Доставчика, който след извършване на промените се задължава да уведоми
Потребителя като изпрати на електронната му поща и/или публикува в уебсайта на
видно място съобщение за това. Промените в Общите условия не засягат
отношенията между Потребителя и Доставчика, възникнали с валидно подадена преди
уведомлението заявка за покупка на стока.
За неуредените въпроси се прилагат разпоредбите на
действащото законодателство в Република България.